top of page

Volledig beheer 

Wij bieden één totaalpakket aan en dat is bijzonder in de markt. In dit totaalpakket ontzorgen wij de klant in het regelen van huurderszaken, beheer en alle overige onderwerpen. Dit doen wij ook nog eens voor een eerlijke prijs. Bij ons heb je een vast contactpersoon, die graag met je in gesprek gaat over al je vastgoedvragen.

Studio 45m 8.jpg

Wat kunnen wij voor je betekenen?
 

Uit onze ervaring blijk dat vastgoedbeheer nooit op dezelfde manier verloopt. Soms willen huurders sneller verhuizen dan je dacht, soms gaat er iets kapot dat niet in een standaard pakket past. Daarom hebben wij bij Stadsmeesters gekozen voor één soort pakket. Hierin regelen wij alles wat met het huis te maken heeft. Zo hoef jij niet om te kijken naar je vastgoed en kunnen wij ons werk op de meest efficiënte manier uitvoeren. 


Verhuurtraject

  • aanbieden van de woning(en) via verschillende platforms

  • bepalen van de huurprijs

  • in- en uitcheck van huurders


Onderhoud en klachten

  • onderhoudsplan van de woning

  • inspectie en afhandeling van klachten

  • verhelpen technische storingen

  • wij lossen zelf 80% van de problemen op, zonder dit door te berekenen

  • vast contactpersoon voor verhuurder en huurder

 
Administratie

  • verwerken van inkomsten en uitgaven

  • debiteurenbeheer

  • maandelijks overzicht

Kosten

Voor het bovenstaande pakket ‘Volledig beheer’ rekenen wij per pand 8,5% ex BTW van de huurprijs. Hoe verhoudt deze 8,5% zich tot de markt? Andere bedrijven werken met meerdere pakketten, waarin de verhuur altijd los staat.

 

 

Wij werken op basis van No cure no pay: lukt het ons niet om een huurder voor uw pand te vinden, dan rekenen wij geen kosten. 

 

Verhuurtraject

Wij zoeken via diverse platforms naar geschikte huurders. Dit doen wij door de inkomende berichten te scannen en een selectie te maken van de beste kandidaten. Ook zijn wij zelf aanwezig bij de bezichtiging en het in- en uitchecken van de huurder. Hierdoor weten wij wat voor mensen er in het appartement komen wonen en creëren we een band. Bij het in- en uitchecken gebruiken wij een digitaal formulier met foto's en informatie, zodat er nooit onduidelijkheid is over de staat van het appartement en de gemaakte afspraken. 

 

Onderhoud en klachten

Met het vinden en plaatsen van huurders ben je er nog niet. Als de huurders eenmaal hun woning betrokken hebben, komen er diverse beheertaken om de hoek kijken. Hoewel je bij onderhoud waarschijnlijk denkt aan sporadische problemen zoals lekkages of niet werkende kachels, is dat lang niet alles. Dagelijks worden wij gebeld over niet werkende lampjes, kapotte rolgordijn touwtjes en verstopte stofzuigers. Dat kost allemaal tijd. 

 

Wat stadsmeesters bijzonder maakt, is het feit dat wij altijd eerst zelf een poging doen om het probleem op te lossen en dit niet doorberekenen. Wij overleggen met de huurders op afstand en als ze er niet uit komen, gaan wij meestal dezelfde dag nog langs. Dit zorgt ervoor dat 80% van de problemen door ons wordt opgelost. Dit is fijn voor de huurder, maar ook voor jouw portemonnee. 

Aangezien wij regelmatig de woningen bezoeken, kennen wij de deze (en huurders) door en door. Hierdoor kunnen wij een duidelijke analyse maken van toekomstig onderhoud en plannen wij dit op tijd in, zodat jij hier rekening mee kunt houden. 

 

Administratie

Wij beheren de administratie zoals huurcontracten, en facturen rondom werkzaamheden. Als verhuurder ontvangt je per kwartaal een overzicht van de verrichte werkzaamheden zoals reparaties aan de woning (door ons of anderen uitgevoerd) en het plaatsen van nieuwe huurders. 

Heb je vragen of wil je jouw situatie aan ons voorleggen? Mail of bel ons, wij denken graag vrijblijvend met je mee.

Wil je het beheer zelf regelen en alleen het vinden van huurders uitbesteden? Ga naar ‘Woning verhuren’.

Bekijk een overzicht van onze vastgoedpakketten.

 

Neem vrijblijvend contact op

bottom of page